воскресенье, 29 марта 2020 г.

Що таке дистанційне навчання?

Як показують реалії нашого життя, технічний прогрес не стоїть на місці – він стрімко рветься вперед, незважаючи на всілякі перешкоди. Ось тепер з’явився у нас Інтернет, який своїми ділами перевернув всі існуючі поняття минулих років. Дійсно, розвиток системи Інтернету показав всім нам реалізацію багатьох проблем. До таких проблем ми можемо сміливо віднести ідею відкритої освіти. Така система навчання дає можливість багатьом учням відкрити для себе безліч інформаційних даних, які дають можливість значно скоротити процес засвоєння необхідної інформації.
Система відкритої освіти при допомозі використання існуючих засобів телекомунікацій, дає можливість залучити школяра до використання інформації, яка належить цілому світові. При чому, вона дозволяє молодій людині повністю реалізувати свої потенційні можливості. І, виходячи з існуючої ситуації, можна зробити висновок, що без такого підходу являється неможливим розвиток індивідуальності, а в загальних рисах – неможливість еволюції та розвитку суспільства.
Основними завданнями дистанційного навчання в системі загальної середньої освіти буде наступне:

  • Індивідуалізація навчання.
  • Розширення можливостей доступу дітей та молоді до якісної освіти.
  • Забезпечення високої якості навчання учнів незалежно від місця їх перебування.
  • Значне підвищення ефективності навчальної діяльності учнів.
  • Забезпечення можливості учням більш глибоко вивчати обрані загальноосвітні предмети з використанням існуючих сучасних інформаційних технологій.
  • Надання можливості учням навчатися у тих педагогів, які спеціалізуються на викладанні конкретних дисциплін на поглибленому профільному рівні.
  • Створення додаткових можливостей для спілкування учнів з педагогами, а також у спілкуванні учнів між собою, в рамках активного творчого вивчення конкретної дисципліни.
  • Підвищення ефективності діяльності органів управління процесами освіти за рахунок можливості організувати дистанційний моніторинг.
  • Підвищення ефективності організації навчальних процесів за рахунок використання при викладанні дисциплін сучасних перспективних технологій.
  • Дистанційні курси.
  • Інтерактивні навчальні ресурси.
  • Комплекти он-лайн уроків та навчальних фрагментів.
  • Віртуальні середовища навчально-практичної діяльності.
  • Електронні бібліотеки.
  • Електронні тренажери.
  • Електронні періодичні видання.
  • Електронні системи контролю та вимірювання результативності навчання.
  • Комп’ютерні засоби імітаційного моделювання.
  • Комп’ютерні демонстрації.
  • технічні умови, куди будуть входити комп’ютерна техніка, програмне забезпечення з достатніми характеристиками, наявність доступу до мережі Інтернету.
  • кадрові вимоги. Наявність підготовлених педагогів відповідного рівня, інженерів та лаборантів.

Основними елементами дистанційної системи навчання є пов’язані єдиною методологією побудови та структурою зв’язків комплекти навчально-методичних матеріалів з різних дисциплін. Такі комплекти можна представити у наступних формах:
Такі комплекти необхідно розробляти на основі змісту державного освітнього стандарту по кожному предмету, а по своєму обсягу та складу змістове наповнення має бути достатнім або надлишковим для організації процесу з учнями, які будуть мати різну базову підготовку, різні стилі навчальної діяльності та різні навчальні навички.
Обов’язковими вимогами для організації процесу дистанційного навчання будуть насамперед:

Комментариев нет:

Отправить комментарий