8 клас

Вивчаємо Lazarus

     завдання 1 тиждень 16.03-20.03

  1. Скласти тези до §6.1.
  2. Виконати практичну роботу 10

завдання 2 тиждень 30.03-03.04

  1. За допомогою середовища Lazarus визначити яким чином можна збільшувати форму в 3 рази  та зменшувати форму в 3 рази. Можливе лише одне збільшення або одне зменшення.
  2. За допомогою середовища Lazarus визначити яким чином можна змінювати оформлення надпису «Ми вивчаємо програмування». Одна клавіша може відповідати лише за одну властивість (наприклад колір тексту, колір заливки і т.д.). Зверніть увагу, що одне натискання на кнопку встановлює властивість, а друге натискання повертає налаштування. Створити мінімум 5 клавіш для встановлення налаштувань.

завдання 3 тиждень 06.04-10.04

  1. Створіть максимально наближений проект



завдання 4 тиждень 13.04-17.04

  1. Вираз у програмному обчисленні вилядав би так: 
y:= (2*x – 5)/(x*x + 1)

2. Запишіть у зошиті вирази, як би вони  вилядали у програмному обчисленні


завдання 5 тиждень 21.04-24.04

1. Складіть алгоритм обчислення загальної площі стін вашої кімнати (Врахуйте наявність вікон, дверей...). Оформіть алгоритм у вигляді блок схем.

2. Починаймо працювати над проєктами. 
Проєкт оформлюємо в презентації. Надалі в гугл-презентацію і надати доступ вчителю.
Проєкт 1. "Пишаємось, що українські"
Мета: дослідити історію розвитку комп’ютерної техніки в Україні та визначити, які досягнення в цій галузі має Україна та українці.


завдання 6 тиждень 27.04-30.04

1. Складіть алгоритм обчислення площі трикутника S, якщо його сторони дорівнюють a, b, c. Оформіть алгоритм у вигляді блок схем.
2. Працюємо над проєктами. 
Проєкт оформлюємо в презентації. Надалі в гугл-презентацію і надати доступ вчителю.
Проєкт 2. "Суд над комп’ютером"
Мета: визначити, у чому полягає шкідливий вплив комп’ютера на людину, та підготувати рекомендації для зменшення небезпеки.





завдання 7 тиждень 04.05-08.05

1. Складіть алгоритм обчислення площі трикутника S, якщо дано координати його вершин. Оформіть алгоритм у вигляді блок схем.
2. Працюємо над проєктами.
Проєкт оформлюємо в презентації. Надалі в гугл-презентацію і надати доступ вчителю.
Проєкт 3. "Мій напарник - комп’ютер"
Мета: проаналізувати види та характеристики сучасних комп’ютерів, що є на ринку вашого регіону, та визначити характеристики комп’ютерів, потрібні для виконання завдань у різних галузях людської діяльності.




завдання 8 тиждень 12.05-15.05

Повторення матеріалу. 
Підготовка до контрольної роботи "Алгоритми та програми"





9 тиждень 18.05-22.05


Контроль знань
Пройти тест в Google Form

Комментариев нет:

Отправить комментарий